Thursday, February 2, 2012

Sjukdag.

Har varit hemma sjuk två dagar den här veckan. Och jag är sämst på att vara sjuk. Jag spelar bisarrt mycket Sims 2 och sedan gnäller jag över att jag har tråkigt/ inte gör något/ att hela dagen bara gått. Jag har nämligen mest dödsont i halsen och är lite, lite hängig. Jag kan alltså roa mig framför datorn, men inte träna/ta långa promenader. Så det är lika kasst som att jobba i den meningen att jag bara sitter inne och tittar ut.

Jag har inte heller haft tillräckligt med inspiration för att ta fram virkningen fastän jag just nu är väldigt sugen på att ha ett projekt. Vad vet jag dock inte. Funderar på en sån där käck virkad bikini, kunde vara lite kul om än ej användbart på stranden (man ska inte bada i bomull). När vi ändå är på strandtemat och värme och sånt, jag funderar faktiskt på att hitta ett solarium och kanske gå dit nån gång. Börjar känna av bristen på sol ganska ordentligt. Och att ligga still en stund i lite värme kan ju vara skönt. Sen får man väl se till att inte göra't för ofta.

Jamen liksom , hej hej. Sån här blir jag när jag har tråkigt. Nu ska jag hänga tvätt och sedan kolla Property Ladder.

No comments:

Post a Comment